תכנית קרב למעורבות בחינוך‏

במהלך השנה פעלה תכנית רובוטיקה בשיתוף תכנית קרב למעורבות בחינוך וחברת א.ש בינה במגוון בתי ספר יסודיים. נבחרת בית הספר לוי אשכול מבית שמש זכתה בפרס "בעל החיים המיוחד" נבחרת בית הספר אילן רמון מבאר יעקב זכתה בפרס "המאמץ"


במהלך התכנית נחשפים התלמידים לעולם הרובוטיקה, תוך היכרות עם מרכיביו המגוונים: אלקטרוניקה, מכניקה, תכנות ולוגיקה, במטרה ליצור הבנה ולעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים. 
מספר בתי ספר הקימו נבחרות רובוטיקה אשר נטלו חלק בתחרות הרובוטיקה אשר התקיימה בכפר הירוק ביום שלישי (27/06), במהלך התחרות אשר מתקיימת במסגרת JUNIOR FLL העולמי, ובארץ על ידי עמותת FIRST והטכניון, הציגו הנבחרות בפני חבר השופטים את הרובוטים שבנו והפגינו את פועלם המשותף בצורה ברורה, נהירה ומעוררת השתאות. 
נבחרת בית הספר לוי אשכול מבית שמש זכתה בפרס "בעל החיים המיוחד", השופטים ציינו כי " פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר בחרה, חקרה ובנתה דגם המתבסס על בעל חיים שאינו מוכר וידוע לכל". עוד ציינו השופטים כי "הקבוצה עשתה הקבלה מעניינת בין מלך העופות, הנשר למלכת הדבורים. אתם מכירים בערכם ותפקידם בממלכת האדם, הטבע ובעץ החיים. למרות הקשיים התמדתם והצלחתם!". 
נבחרת בית הספר אילן רמון מבאר יעקב זכתה בפרס "המאמץ", השופטים ציינו כי "פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר השקיעה מאמץ משותף יוצא מן הכלל לכל אורך הפעילות וביום התחרות". עוד ציינו השופטים כי "השליטה שלכם בתכנות מרשימה. מעריכים מאוד את רוח הצוות והנחישות שלכם, אתם צוות מעולה ואנו מקווים לראות את תוצרי עבודתכם גם בשנה הבאה!". 
נבחרת בית הספר אריאל מרמלה זכתה בפרס "הסקרנות", השופטים ציינו כי "פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר הפגינה רצון ללמוד, לחקור ולהתנסות בדברים חדשים". עוד ציינו השופטים כי "ההשקעה שלכם בדגמים שהצגתם הייתה מרשימה מאוד. עבודת הצוות, הצגת הפרויקט, התכנות של הגורילה והאריה מאוד הרשימו אותנו. בהצלחה!". 
נבחרת בית הספר תלמים בבאר יעקב זכתה בפרס "מוחות חקרניים", השופטים ציינו כי "פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר גילתה סקרנות ועניין יוצא דופן בנושא עבודת החקר שעליה מתבסס הדגם". עוד ציינו השופטים כי "הפגנתם ידע רב בחקר שלכם, היה מאוד מרשים לראות את עבודת הצוות שלכם ולשמוע את העובדות המעניינות שגיליתם!".

 

פורסם בתאריך - 03/07/2017  בדף הפייסבוק - תכנית קרב למעורבות בחינוך - למעבר לדף לחץ כאן 

פורסם בתאריך - 27/06/2017 - באתר קרב - תוכנית קרב למעורבות בחינוך - למעבר לדף לחץ כאן 

נבחרת הרובוטיקה

 

נבחרת הרובוטיקה

נבחרת הרובוטיקה